სსიპ ხელვაჩაურის
მუნიციპალიტეტის თხილნარის
მინდია აბაშიძის სახელობის №1 საჯარო სკოლის
რუსული ენისა და ლიტერატურის მოყვარულთა კლუბი
,, Литературный рассвет’’
კლუბის დევიზი:
,,Рассвет озаряет душу.”
კლუბის შექმნის თარიღი: 2017 წლის 25 სექტემბერი
კლუბის ლოგო:
კლუბის კურატორი:
რუსულიენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი
ირმა კარანაძე
განაცხადი კლუბის
წევრობაზე
მინდია აბაშიძის სახელობის ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის სოფელ
თხილნარის№1 საჯარო სკოლის
რუსული ენისა და ლიტერატურის
მოყვარულთა
კლუბის კურატორს ირმა კარანაძეს
ამავე სკოლის -----
კლასის მოსწავლის
მშობელ
--------------------- ----------------------
გ ა ნ
ც
ხ ა დ ე ბ ა
მსურს გაცნობოთ, რომ სურვილი მაქვს ჩემი შვილი ------------------------
გაერთიანდეს აღნიშნულ კლუბში.
პატივისცემით: თარიღი:
მოსწავლეთა სია
X კლასი
1. აბესლამიძე დავითი
2.დიასამიძე ანრი
3. დარჩიძე ლანა
4.თიკანაძე ქეთევანი
5.ქადაგიძე სოფიო
6.ტაბახია ნინო
XI კლასი
1.დუმბაძე ეთერ
2.მიქელაძე მარიამ
3.ნაგერვაძე ინგა
4.დუმბაძე ლია
5.დარჩიძე ომარი
6.მახარაძე მახარე
XII კლასი
1.ფუტკარაძე ლაშა
2.შანიძე ნოდარ
სასკოლო კლუბის ,, Литературный рассвет’’ წესდება:
1. აბესლამიძე დავითი
2.დიასამიძე ანრი
3. დარჩიძე ლანა
4.თიკანაძე ქეთევანი
5.ქადაგიძე სოფიო
6.ტაბახია ნინო
XI კლასი
1.დუმბაძე ეთერ
2.მიქელაძე მარიამ
3.ნაგერვაძე ინგა
4.დუმბაძე ლია
5.დარჩიძე ომარი
6.მახარაძე მახარე
XII კლასი
1.ფუტკარაძე ლაშა
2.შანიძე ნოდარ
სასკოლო კლუბის ,, Литературный рассвет’’ წესდება:
1. ზოგადი დებულებები
1.1. მინდია
აბაშიძის სახელობის თხილნარის №1 საჯარო სკოლის რუსული ენისა და ლიტერატურის კლუბი ,,
Литературный
рассвет“ (შემდგომში კლუბი) დაფუძნებულია სკოლის ფარგლებში.
1.2 . კლუბი დაფუძნებულია განუსაზღვრელივადით.
1.3 . კლუბს აქვს სახელწოდება და ლოგო.
1.4. კლუბის იურიდიული მისამართი: საქართველო, ხელვაჩაურის რაიონი სოფელი თხილნარი
2. კლუბის მიზნები და ამოცანები:
კლუბის წევრ მოსწავლეთა ინტელექტუალური დონის
ამაღლება და შემოქმედებითი უნარების თვითრეალიზაცია
2.1. რუსული კლასიკური და თანამედროვე ლიტერატურის ნიმუშების გაცნობა და მოსწავლეთა შემეცნებითი ინტერესის გაზრდა
ლიტერატურისადმი
2.2. რუსული ენის მატარებელ თანატოლებთან კომუნიკაციისდამყარება;
2.3. ამოსწავლეების სუსტი და
ძლიერი მხარეების აღმოჩენა და მათიშემოქმედებით უნარების განვითარება;
2.4. მოსწავლეთა ინიციატივების პროექტების სახით განხორცილება;
2.5.მოსწავლეთა ცოდნის და გამოცდილების შეძენა.
2.6. ცოდნის, უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება და მომავალში წარმატების მიღწევა.
2.7. მოსწავლეთა აქტიური ჩართვა საზოგადოებრივ ცხოვრებაში.
2.8. ცოდნის პრაქტიკულად გამოყენება.
2.9. სასკოლო პროექტების დაგეგვა, განხორციელება და ჩატარების გამოცდილება.
2.10. შეიძენენ ჯგუფში მუშაობის, გადაწყვეტილების მიღებასა და პრეზენტაციის წარმართვის გამოცდილებას.
2.11მოსწავლეთა შემეცნებითი ინტერესის გაზრდა ლიტერატურისადმი
2.12მოსწავლეთა ინტელექტუალური დონის ამაღლებაკლუბის წევრთა შემოქმედებითი უნარების თვითრეალიზაცია
2.13მოსწავლეებში საკომუნიკაციო უნარების განვითარება .
2•14კრიტიკული აზროვნება და პრობლემების გადაჭრა
2•15მიზნობრივი კითხვების ფორმულირება და დასმა
სხვადასხვა მოსაზრების
2• 16გასაცნობად და უკეთესი გადაწყვეტილებების
მისაღებად;
2•17 ინფორმაციის
კლასიფიკაცია, ანალიზი და სინთეზირება პრობლემების გადასაჭრელად და კითხვებზე
პასუხების გასაცემად.
3. კლუბში გაწევრიანება :
3.1. კლუბის წევრობა ნებაყოფლობითია;
3.2. კლუბის წევრი შეიძლება გახდეს სკოლის X – XI -
XII კლასის მოსწავლე,რომელიც იზიარებს კლუბის მიზნებს.
3.3. კლუბის წევრობის მსურველმა უნდა მიმართოს კლუბს წერილობითიფორმით (განცხადებით და წევრობის მსურველის ანკეტის შევსებით).
3.4. კლუბის წევრებზე გაიცემა კლუბის წევრის მოწმობა.
3.5. კლუბში გაწევრიანებაზე გადაწყეტილება მიიღება კლუბის კურატორისმიერ.
3.6. კლუბის წევრი ვალდებულია მიიღოს მონაწილეობა კლუბისსაქმიანობაში, დაიცვას წესდების მოთხოვნები, შეასრულოს დავალებები დაკლუბის მიერ მიღებული გადაწყვეტილებები.
3.7. კლუბი პასუხისმგებელია მისი წევრის მხოლოდ იმ საქმიანობაზე,რომელიც დაკავშირებულია კლუბის საქმიანობასთან.
3.8. კლუბის წევრს უფლებამოსილება უწყდება პირადი განცხადებისსაფუძველზე, ასევე კლუბის საერთო კრების გადაწყვეტილებით როდესაც მისისაქმიანობა ეწინააღმდეგება კლუბის მიზნებს და უხეშად არღვევს აღნიშნულიწესდების დებულებებს და სკოლის დამთავრების შემდეგ.
4.კლუბის სტრუქტურა,მართვა და გადაწყვეტილებების მიღება:
4.1. კლუბი შედგება კლუბის წევრებისგან, რომელთა რაოდენობაა არაუმეტესოცი მოსწავლისაა;
4.2. კლუბს შეიძლება ჰყავდეს კურატორი, რომლის უფლებამოსილებააუხელმძღვანელოს კლუბის საქმიანობას, ერთპიროვნულად წარმოადგენოსკლუბი მესამე პირთან/პირებთან ურთიერთობისას, უხელმძღვანელობსკლუბის მიერ განსახორციელებელი პროექტებისა და პროგრამებისშემუშავებასა და რეალიზაციას. დანიშნოს და გაათავისუფლოს კლუბისწევრები, მიიღოს სხვა გადაწყვეტილებები საწესდებო მიზნების მისაღწევად.
4.3. ხელმძღვანელი თავისი კომპეტენციის ფარგლებში: ხელმძღვანელობსკლუბის საქმიანობას, ერთპიროვნულად.
4.4. კლუბის საერთო კრება უფლებამოსილია ხმათა უმრავლესობით :დამტკიცოს სამოქმედო გეგმა, დაამტკიცოს კლუბის წესდება, აირჩიოს კლუბის ლიდერი.
4.5 კლუბის ლიდერი ირჩევა 1 სასწავლო წლის ვადით.
4.6 ერთი და იგივე კანდიდატი კლუბის ლიდერად შეიძლება არჩეულიქნას 2ვადით
4.6 ერთი და იგივე კანდიდატი კლუბის ლიდერად შეიძლება არჩეულიქნას 2ვადით
5. კლუბის მუშაობა
5.1. კლუბი იკრიბება არანაკლებ თვეში ერთხელ, გარდა არდადეგებისპერიოდისა;
5.2. კლუბის შეკრებები ფორმდება ოქმით.
6. კლუბის რეორგანიზაცია და საქმიანობის შეწყვეტა:
6.1. კლუბის რეორგანიზაცია (შეერთება, მიერთება, გამოყოფა გარდაქმნა)ხორციელდება ამ დებულებით.
6.2 კლუბის ლიკვიდაცია ხდება: საერთო კრების გადაწყვეტილებით ანმიზნების მიღწევის შემთხვევაში.
7. დასკვნითი დებულება:
7.1. წინამდებარე წესდება ძალაში შედის კლუბის ამოქმედებისთანავე.
7.2. ამ წესდებაში ცვლილებები შეიძლება შეტანილ იქნეს მხოლოდ საერთოკრების გადაწყვეტილებით.
მინდია აბაშიძის სახელობის თხილნარის №1 საჯარო
სკოლა
2017 წლის 27 სექტემბერი
სასკოლო კლუბის ,, Литературный рассвет’’ სამუშაო
გრაფიკი
I შეხვედრა
- 27 ოქტომბერი
II შეხვედრა - 24 ნოემბერი
III შეხვედრა - 22 დეკემბერი
IV შეხვედრა - 24 იანვარი
V შეხვედრა
- 23 თებერვალი
VI შეხვედრა - 30 მარტი
VII შეხვედრა
- 27 აპრილი
VIII შეხვედრა
- 25 მაისი
IX შეხვედრა - 8 ივნისი
სასკოლო კლუბის
,, Литературный рассвет “ სამუშაო გეგმა:
I შეხვედრა - 1. კლუბის წევრების შეკრება, ლიდერისა და მოადგილის
არჩევა.
2.Ознакомление с
биографией и творчеством А.С. Пушкина.
·
Повесть ,,метель’’.Станционный смотритель”
·
Роман в стихах ,,Евгений Онегин.”
II შეხვედრა - Ознакомление с биографией и
творчеством М.Ю. Лермонтова.
,,Герой
нашего времени’’.
III შეხვედრა - Ознакомление с биографией и
творчеством Ф. И. Тютчева И А. Фета - Стихотворения.
IV შეხვედრა -
Ознакомление с биографией и творчеством
Л.Н. Толстого.
,,Кавказский пленник”.
,,После бала’’ и с
другими рассказами.
V შეხვედრა -
Ознакомление с биографией и творчеством
А. П. Чехова.
Рассказы и пьесы.
VI შეხვედრა - Ознакомление с биографией и
творчеством Н.В. Гоголя.
,,Тарас Бульба’’.
VII შეხვედრა -
Ознакомление с биографией и творчеством
С.А. Есенина Стихотворения
VIII შეხვედრა -
Ознакомление с биографией и творчеством А. А.
А. А. Ахматовой. Стихотворения.
IX შეხვედრა - Ознакомление с биографией и
творчеством М.А. Булгакова ,, Собачье
сердце’’.
Comments
Post a Comment